Aningen långt och troligtvis inte speciellt underhållande, men det skiter jag i... Jag sitter just nu bara och väntar

Jag hoppas dom fortsätter att hålla det inom D2 ramar så man inte får WoW tänkande för då är det fet risk att jag inte ens kommer 

men det dröjer som sagt minst 1 år 6 mån innan man kommer med Beta så har man tid på sig att övertala frugan här hemma
Quoted
Originally posted by adrazar
Sitter f.n. med en laptop med grymt bra specs, det bästa man kan få.. 2001...
Har inte fallit mig in att uppdatera trots att man vart sugen på vissa spel under den tiden... När jag fick nys om detta via. en större spelsida och såg de officiella trailersarna så blev det dock klart som korvspad, ny dator måste inhandlas.
Man läser en hel del inlägg på spelsidor och man inser snabbt att man börjar bli gammal trots en ringa ålder av snart 26. Det jämförs med WoW hit och dit och (ursäkta uttrycket) "kidsen" som inte vart med sedan ettan och tvåan ser inte varför detta spelet skulle bli något att ha. WoW har ju redan större delen av funktionerna.
Quoted
Originally posted by medival
Har jag missat nått som inte har spelat dom?*Nått man måste veta?* =)
är du osäker på storyn går det alltid att läsa sig till det. Behövs inga direkt förkunskaper till Diablo
kan dock starkt rekomendera att skaffa D1 och D2
WEEE)

This post has been edited 2 times, last edit by "Screech" (Jul 4th 2008, 11:48am)
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH