This post has been edited 2 times, last edit by "Chewie" (Jun 4th 2007, 5:11pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "Larm" (Jul 24th 2007, 10:59pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "Larm" (Jul 31st 2007, 4:32pm)
Quoted
Originally posted by MaZi
Blir ingen semester för mig, men min data funkar inte som den ska.. fram till kommer jag befinna mig vid datan mindre än jag brukar göra det vanligt, ni som vill ha svaret snabbt, skicka till Larm. Kommer med info när jag är tillbaka som vanligt, det ska inte ta lång tid *lovar*
MaZi

Quoted
Originally posted by MaZi
Vet inte om jag ska placera detta här, men det känns lite som det då jag kanske inte blir väldigt aktiv närmaste dagarna, dock vet jag inte hur långt framåt jag kommer behöva vara mindre aktiv.
Anledningen till att jag mkt möjligt kommer vara inaktiv vissa dagar framåt är att jag just nu mycket att tänka på, och det märkte jag bara idag när jag fick en veta hur jag ligger till bland annat i skolan, behöver ha mindre saker att tänka på än OGame.. samt på gång har jag rättegång som måste fixas, och nån möte med akvokaten kommer kanske ta lite av min tid. Skolan måste tyvär i stort sätt också gå före OGame, därför ifall jag blir inaktiv då och då närmaste två veckor så hoppas att ni förstår och har tålamod med saker som behöver tas hand om. Kommer så klart försöka göra mitt bästa.. vi får se vilket väg det går.
Satsar på att jag behöver två veckor med lite mindre aktivitet. Dock kommer jag kolla i spelet samt OTicket när jag bara kan!
/ Tackar en av era SpelOperatörer - MaZi
Forum Software: Burning Board®, developed by WoltLab® GmbH - © 2011 Gameforge Productions GmbH