You are not logged in.

1

Tuesday, May 1st 2007, 10:56am

Semestertråd för teamet

Denna tråd är till för att Speloperatörer och andra i teamet ska kunna meddela sin frånvaro så att alla vet vem man ska kontakta samt har förståelse för om ett ärende tar lite längre tid än normalt.

SO och andra i teamet meddelar sin frånvaro genom att svara på denna tråd.

2

Sunday, May 20th 2007, 8:15pm

Jag kommer att vara lite inaktiv pga att min dator skall in på lagning.

Det skall ta ca 10 arbetsdagar enligt företaget. Under denna tid kommer jag inte att ha möjlighet att jobba lika som förut, så ha överseende om det kan dröja ca 1 dag innan ni får svar på mail.

Larm

3

Tuesday, May 29th 2007, 4:23pm

Jag kommer att vara bortrest från imorgon på förmiddagen till sent på söndag kväll och kommer inte ha tillgång till internet under tiden.

Ska bl a göra mitt bästa för att heja fram Sverige i EM-kvalet mot Danmark! :)

4

Monday, June 4th 2007, 3:52pm

Kommer under morgondagen att åka hemhem för att jobba där under hela sommaren.
Eftersom Telia inte riktigt tycker om oss så kommer jag endast ha tillgång till ett 56k modem.
Kommer då endast ha tillgång till internet kvälls tid.
men kommer självklart fortfarande ha tid att svara på mail och dylikt men inte lika ofta som jag gör nu.
Hoppas ni har överseende med detta

//Chewie

This post has been edited 2 times, last edit by "Chewie" (Jun 4th 2007, 5:11pm)

5

Saturday, June 9th 2007, 10:53am

Min dator är nu tillbaka, och jag återgår till normalt arbete här.

Kom ihåg att Chewie har begränsad möjlighet att kolla mailen, och föreslår att ni kontaktar mig i första hand.

6

Wednesday, July 11th 2007, 2:03pm

Kommer ha begränsad tillgång till dator från och med imorgon. Detta pga att min dator återigen skall in på lagning.
Beräknas vara inne i ca 1½ vecka.

Jag kommer fortfarande ha möjlighet att ta hand om ärenden, men de som har oerhört bråttom skickar sina ärenden till Tray. Observera dock att inte alla ärenden är brådskande, så spamma han inte.

Summering:
Begränsad tillgång från 12/7-07 till ~22/7-07

Edit:
Full tillgång igen

This post has been edited 1 times, last edit by "Larm" (Jul 24th 2007, 10:59pm)

7

Monday, July 16th 2007, 7:05pm

Åker bort på Onsdag.. begränsad tillgång till internet/dator. Vid frågor, fel, el problem kontakta Richt.

Tiden medans jag är borta: 18/07/07 till ~ 28/07/07

/ MaZi

8

Saturday, July 28th 2007, 2:58pm

Quoted

Originally posted by _MaZi_
Åker bort på Onsdag.. begränsad tillgång till internet/dator. Vid frågor, fel, el problem kontakta Richt.

Tiden medans jag är borta: 18/07/07 till ~ 28/07/07

/ MaZi

Tillbaka från semester, tillgång till dator är som vanlig igen :)

9

Tuesday, July 31st 2007, 1:45pm

Kommer ha begränsad tillgång till dator från och med måndag den 6/8. Detta pga att min dator återigen skall in på lagning.
Beräknas vara inne i ca 1½ vecka.

Jag kommer fortfarande ha möjlighet att ta hand om ärenden, men de som har oerhört bråttom skickar sina ärenden till Tray. Observera dock att inte alla ärenden är brådskande, så spamma han inte.

Summering:
Begränsad tillgång från 6/8-07 till ~20/8-07

This post has been edited 1 times, last edit by "Larm" (Jul 31st 2007, 4:32pm)

10

Saturday, August 4th 2007, 4:12pm

Blir borta ett par veckor från denna helg. Tillbaka igen runt den 20/8.

11

Sunday, August 5th 2007, 1:04am

Våran CoMa TiTus går nu på semester, okänt hur länge han är borta, men vi skriver här om det är något.

Om ni behöver kontakt med GF så gör det via oss SpelOperatörer & Moderatorer

12

Thursday, August 16th 2007, 5:47pm

me on vac

until 24.8., see you all afterwards ;)

13

Friday, September 14th 2007, 8:11pm

Blir ingen semester för mig, men min data funkar inte som den ska.. fram till kommer jag befinna mig vid datan mindre än jag brukar göra det vanligt, ni som vill ha svaret snabbt, skicka till Larm. Kommer med info när jag är tillbaka som vanligt, det ska inte ta lång tid *lovar*

MaZi

14

Monday, September 17th 2007, 1:01am

Quoted

Originally posted by MaZi
Blir ingen semester för mig, men min data funkar inte som den ska.. fram till kommer jag befinna mig vid datan mindre än jag brukar göra det vanligt, ni som vill ha svaret snabbt, skicka till Larm. Kommer med info när jag är tillbaka som vanligt, det ska inte ta lång tid *lovar*

MaZi

Igång igen som vanligt :)

15

Friday, September 21st 2007, 4:26pm

Drar iväg över helgen, tillbaka på söndag.

basterd

Team Manager

• Send private message

16

Thursday, October 25th 2007, 5:28pm

Kommer redan vara inaktiva några dagar.

Ska iväg till Stlm med flickvännen och hälsa på släkt under söndag eftermiddag(28/10)-ons(31/10) kväll.
Kommer åka bakis, så kommer även vara ute under kvällen innan!

Hoppas ni klarar er utan mig.
Tar tag i allt på onsdagkvällen sen :)

Hade trevligt de dagarna!
Tidigare Team Manager m.m. för flertal platser ^^
Älskar signaturen; därav den fått stanna!

17

Monday, November 5th 2007, 3:21pm

Vet inte om jag ska placera detta här, men det känns lite som det då jag kanske inte blir väldigt aktiv närmaste dagarna, dock vet jag inte hur långt framåt jag kommer behöva vara mindre aktiv.

Anledningen till att jag mkt möjligt kommer vara inaktiv vissa dagar framåt är att jag just nu mycket att tänka på, och det märkte jag bara idag när jag fick en veta hur jag ligger till bland annat i skolan, behöver ha mindre saker att tänka på än OGame.. samt på gång har jag rättegång som måste fixas, och nån möte med akvokaten kommer kanske ta lite av min tid. Skolan måste tyvär i stort sätt också gå före OGame, därför ifall jag blir inaktiv då och då närmaste två veckor så hoppas att ni förstår och har tålamod med saker som behöver tas hand om. Kommer så klart försöka göra mitt bästa.. vi får se vilket väg det går.

Satsar på att jag behöver två veckor med lite mindre aktivitet. Dock kommer jag kolla i spelet samt OTicket när jag bara kan!

/ Tackar en av era SpelOperatörer - MaZi

18

Wednesday, November 7th 2007, 9:06am

Jag har tyvärr begränsad tillgång till Internet de närmaste veckorna så jag kommer inte kunna vara lika aktiv på forumet som jag brukar. När jag får möjlighet så kommer jag kontrollera min sektion, Fan Art, så fortsätt följ reglerna och använd sunt förnuft!

mvh,
Cordazar

19

Thursday, November 15th 2007, 3:39pm

Quoted

Originally posted by MaZi
Vet inte om jag ska placera detta här, men det känns lite som det då jag kanske inte blir väldigt aktiv närmaste dagarna, dock vet jag inte hur långt framåt jag kommer behöva vara mindre aktiv.

Anledningen till att jag mkt möjligt kommer vara inaktiv vissa dagar framåt är att jag just nu mycket att tänka på, och det märkte jag bara idag när jag fick en veta hur jag ligger till bland annat i skolan, behöver ha mindre saker att tänka på än OGame.. samt på gång har jag rättegång som måste fixas, och nån möte med akvokaten kommer kanske ta lite av min tid. Skolan måste tyvär i stort sätt också gå före OGame, därför ifall jag blir inaktiv då och då närmaste två veckor så hoppas att ni förstår och har tålamod med saker som behöver tas hand om. Kommer så klart försöka göra mitt bästa.. vi får se vilket väg det går.

Satsar på att jag behöver två veckor med lite mindre aktivitet. Dock kommer jag kolla i spelet samt OTicket när jag bara kan!

/ Tackar en av era SpelOperatörer - MaZi

Detta ska börja lösa sig långsamt mot slut, mindre att göra i skolan samt mindre att tänka på i privata livet. Så jag kommer försöka nu få upp mina arbets passer så de kan vara bättre än vad det har vatt än så länge.

Tack och Hej

/ MaZi

20

Monday, December 3rd 2007, 9:59pm

Hej, tyvär denna tråd igen !

Som kanske flera av er har märkt sistonde har jag varit väldigt inaktiv och inte gjort för mycket för spelet samt er användare/spelare. Det känns inte rätt från min sida, därför måste jag be er om förlåtelse och förståelse, det är IRL som strular till. Jag vill be er ha tålamod, ifall ärende kommer då och då ta lite längre tid än vanligt. Jag är nu också ensam SO för Uni1 för tillfället, vilket kommer göra detta ännu mer svårare för mig att ta hand om allt på en gång. Jag kommer göra så mycket jag kan. Detta blir framåt tills vi hittar en ny SO på Destiny's plats.

Tack för mig, hoppas ni förstår!

SpelOperatör - MaZi