You are not logged in.

1

Thursday, March 20th 2008, 5:40pm

IRC en del av Ogame.se

Som inte alla kanske vet har även Ogame.se en officiell chatkanal.
Det enda du behöver för o ta del av denna oslagbara kanal är ett program som heter Mirc det hittar du "HÄR"

Om jag inte vill installera något på min dyrbara dator hur ska jag då få tillgång till IRC kanalerna?

Tar det timmar för din burk att starta upp. Hänger sig din dator så fort du har fler än 2 fönster öppna? Låter dina hårddiskar illa. Får dessa symptom dig att må illa av bara tanken att installera något på din grymma spel dator med den senaste tekniken som Ogame.se kräver i grafikväg?
då finns lösningen ----> "HÄR" <----

Det enda du då behöver för att komma åt IRC kanalerna är en standard webbläsare och med stöd för java o då menar vi inte kaffet. ;)

Inte övertygad?

Hur,Varför,när

Hur : Enklare kan det inte bli. Ladda ner Mirc, installera, skriv in ditt ingame nick och connecta mot
irc.onlinegamesnet.net port: 6667 joina kanalerna
#Ogame.se
#Ogame.se-uni1 - om du spelar på uni1
#Ogame.se-uni2 - om du spelar på uni2

Varför ?

Irc är det snabbaste sättet att få kontakt med
spelare SpelOperatörer Forum moderatorer och annan personal i staff.
inte övertygad?

Du kanske vill vidga ditt kontaktnät inom Ogame.se´s fantastiska värld. Då är #Ogame.se kanalen en perfekt mötesplats för dig, snacka lite skit med andra låg o högrankade spelare, ställ supportfrågor, diskutera saker med våra admins eller helt enkelt bara döda lite tid. Oavsett ålder så är Irc kanalerna något för just DIG!

När?

När ska jag använda mig av era Irc kanaler.

När som kanalerna är öppna dygnet runt 365 dagar om året och det finns nästan alltid någon vaken där.

När du är ny spelare o kanske inte vet hur man gör saker och ting lr vad som behövs för att bygga något, du kanske inte har klämm på alla funktioner och vad är commander? mörk materia o alla andra balla funktioner Ogame.se erbjuder.
Då är #Ogame.se-uni kanalerna något för dig. Där hittar du snabbt en hjälpande hand.

Inte övertygad

Irc kanalerna är även en grym platå att skaffa Icke aggrisionspakter-handelsavtal-ny vänner- och självklart hjälp i stridens hetta
[SIZE=7].[/SIZE]

Mail : Cribbzter@ogame.se