Team Manager
Hej kära kamrater
Det finns säkert de som redan har märkt att jag står på Team-sidan igen. Men nu mera som Team Manager. Vilket är nytt för OGame.se.
Finns säkerligen de där ute som tappat förtroende för mig med tanke på att jag kommit och gått flera gånger. Men jag hoppas ni inte har tappat det helt och att ni kan förlita er på mig som eran Team Manager.
Mitt jobb kommer inte längre involvera forumet på samma vis. Utan mitt jobb kommer inte synas för er användare lika mycket.
Jag har flera roller för team:et;
- Mellanhand till CoMa/GF
- Anställa administratörer.
- Hjälpa team:et vid problem de inte kan lösa själva.
- Kontaktperson för de användare som vill klaga på Administratörer. Vilket underlättar nu när ni slipper skriva på engelska till en CoMa.
Finns även flera småuppgifter som inte går att specificera sig kring utan endast småsaker som även de inte kommer märkas av för er användare.
Vi har fortfarande kvar våran CoMa, Grisou, men jag har hand om alla klagomål som tidigare skulle förts till honom från användare.
Men användare vänder sig fortfarande till den ansvarige för varning/händelse som tidigare. Och till dess "överordnade" vid klagomål osv. Jag är sista hand för alla ärenden.
MVH
Team Manager
basterd
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Hi!
Some of you may have already seen that I am on the Team page once more. But now, for the first time in OGame.se, as Team Manager.
I know there are surely some of you out there that has lost the confidence in me as a teamler, with me coming and going as I have. But I hope that some of that confidence is still there, deep inside, and that you can trust me as your Team manager.
My work won't be seen on the board as much as before. It's more internal now for the team and won't be seen for regular users.
I have several responsibility in the team;
- Commucation between the Team/.se and CoMa/GF.
- Hire administrators.
- Help out the team with problems they can't solve by themself.
- Contactperson for when users have complains about an administrator. Wich now is a lot easier for you guys when you can write me in swedish (or any other understandable language for swedish people) and don't have to write in english to CoMa.
There is also some small responsibilities that I have that won't be seen, but it's hard to put a finger on them.
We still have our CoMa, Grisou, but I will handle the part with complains from users wich was his part earlier.
But users are still able, and supose to, contact the responsible for warnings/situationes like earlier. And to his "superior" if complains are to do and so on. I'm the last person to contact in every situation.
Regards
Team Manager
basterd
Tidigare Team Manager m.m. för flertal platser

Älskar signaturen; därav den fått stanna!