You are not logged in.

Ardas

Professional

• "Ardas" started this thread

• Send private message

1

Saturday, January 21st 2012, 5:12pm

T.R -vs- S.W.F.N

Som rubriken säger. Kriget startar om 12 timmar.

Eftersom Cronos drabbades av paranoia och kickade mig eftersom han misstänkte mig för spionage och att jag hjälpte eternity när denne förklarade krig efter att ha bråkat lite med Cronos, så bildade jag och Eternity vår egen allians för att hämnas på cronos.

Krav: 3 månskott åt varje T.R medlem. Coords skickas i PM ingame när kriget är vunnet 8)

För övrigt lär det väl bli kul att starta ett fjärde krig också.

-Ardas-
[HoF]
19
Draco.org
U1.se

2

Monday, January 23rd 2012, 10:47pm

Låt mig gissa? Det blir 3 anfall sen massa onödigt trashtalk som alla andra meningslösa krig som pågår :thumbsup:

theConquerer4565

Intermediate

• Send private message

3

Tuesday, January 24th 2012, 7:45pm

x)

Call me!

4

Saturday, January 28th 2012, 9:47pm

Låt mig gissa? Det blir 3 anfall sen massa onödigt trashtalk som alla andra meningslösa krig som pågår :thumbsup:

Hahahaha... ardas gick i vacc-mode, the conq, klarjag och Cronos gömmer sig bakom sina kanoner, the Shit f´låt Sith är i upplösningen, Vilka krigar ni mot Zyyyyyr? Trodde det var mer drag på Andromeda än detta, får starta ett litet missilkrig tror jag..mosa lite försvar för The Conq, sen får man väl spela på uni 35, där jag har ett konto till nån som vill köra i 5 ggr speeden, du måste givevis ha under 100 i rank här för att komma på tal... :lol:
Vad är HOF? Är inte det nått man dricker? :beer: 21 Carlsberg, Tack :lol:

theConquerer4565

Intermediate

• Send private message

5

Saturday, January 28th 2012, 10:12pm

:pinch:

Call me!